J- Städar



Hej alla, har haft en "bloggpaus", eller ja .. har varit helt off på bloggen. Men nu känner jag mig taggad för att blogga på nytt igen, har haft ett sug hela tiden, men har inte haft något intresse riktigt. Ser ingen mening att blogga om man inte har lust. Jag tycker man ska ha ett intresse också, och det hade jag inte. Men nu  så ! :D
Issa, om du läser detta (vilket du troligtvis gör) , ska vi ta och svara på frågestunden snart? ;) puss<3

Hoppas ni alla har det jättebra. Själv har en hel del hänt under lovet. Både bra och dåligt för min del. Vill helst inte tillbaks till skolan, trivs bra med lov. Saknar bara vännerna!

Har åkt skidor med syster idag, har kramp i hela benet. Just nu städar jag rummet, var verkligen behövligt. Kände att jag var tvungen att ta tag i det, för här ser ut som ve och fasa. Senare om ungefär en och en halv timma åker jag till stallet och rider, skönt.



Vet att detta inlägget är lite konstigt, men orkar inte bry mig om det nu. Men nu vet ni läget iallafall, ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0