J- Kubiss 'ridge filler'



Detta nagellacket köpte jag av rena farten. Issa sa bara: Oh, den här vill jag ha! , och jag slängde i den i kundvagnen jag också.

Nu är det ungefär 2 månader sedan jag köpte detta, och jag är helt fast.

Man applicerar det innan man lägger på det 'vanliga' lacket. Om man har t.ex gropar eller annat på nageln så får man en ren yta sedan när lacket är på. Svårt att förklara.

Märket är kubiss och jag köpte mitt på Gekås i Ullared för endast 10 kr. Bor ni långt ifrån Ullared vet jag dock inte vart ni kan köpa nagellacket. Googla !

När mitt är slut kommer jag köpa mitt igen, verkligen! Eftersom att jag är helnöjd med detta!

Mitt betyg : 5/5


Kommentarer
Postat av: e S o h

sv: Ja det är inte kul ;< tack så mycket! :)

2011-01-21 @ 13:25:32
URL: http://esohlbeerg.blogg.se/
Postat av: emelie

Hej! jag ville bara säga att dom säljer nagellacket på in och finn för 15 kr om man bor långt ifrån ullared :D tack för mig och titta gärna på min blogg www.emiiiz.bloggplatsen.se

2012-03-17 @ 19:24:39
URL: http://emiiiz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0