J- Mary kay 'thinking of you'



Såhär beskrivs doften från Mary kay:

Thinking of You™ Eau de Parfum! I toppnoten av denna fräscha och fruktiga Eau de Parfum finner vi frisk mandarin, vit persika och plommon. När doften går över mittennoten möter jasmin, kaprifol och ljuvlig linjekonvalj. Med hjälp av tonkabönor, vanilj och patchouli avrundas doften till en underbar helhetsupplevelse.

Jag har ännu inte denna parfymen, den är en nykomling. Men jag luktade på den första gången för någon vecka sedan, och jag är helt kär. Hoppas syster köper den så man kan snylta lite! Haha.. Men jag sparar på mina pengar nu, så jag väntar med att köpa den. Men ett tips till alla som letar efter en underbar parfym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0