J- Mary kay eyeshadow 'moonstone'



Denna ögonskuggan från Mary kay har jag haft sedan augusti nu. Och jag använder den väldigt mycket.
Färgen heter 'moonstone' och den är superbra som highlighter.

Som jag sa, jag har haft den ca ett halvår nu och det är jättemycket kvar fortfarande. Ser knappt använd ut.. Alltså är den väldigt dryg.

Priset är olika för varje konsult, eftersom man endast kan köpa Mary kay hos en egen konsult. Eftersom att min syster är konsult så fick jag lite rabatter. Men jag tror att de flesta säljer den för runt 100 kr. Finns väldigt många andra färger!

Har inget negativt att säga om produkten faktiskt. Perfekt färg, håller länge och bra pris!

Betyg: 5/5 ! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur blir man en sådan där konsult då? förklara gärna :)

2011-02-02 @ 12:36:05
Postat av: sara

Ja, hur gör man då för att bli en konsult för Mary Kay eller hur man ska säga?

2011-02-02 @ 13:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0