J- Oj, vad glad jag blir!

Anonym om J- Jönköping (tidsinställt):
REDIGERAT REDIGERAT""
DU HAR FAN INTE SÅ SMALA BEN. DU ÄR JU TJOCK I VERKLIGHETEN!!!!! HAHAHAHAHAAHAHAHAH DÖR AV SKRATT!!

DU ÄR FET!!!


När jag kom in på våran sida, möttes jag av kommentaren ovan. Och mitt svar blir såhär:

Jag vet att jag inte är den smalaste som finns, absolut inte. Men jag redigerar INTE mina bilder, för jag står för hur min kropp ser ut. Det är ju jag som har orsakat det. Så DU som kommenterade har ju antagligen sett mig i verkligheten, så tror du att jag redigerar mina bilder smalare så kan du komma till mig och kolla på min mobil. För i mobilen finns det minsann inga smalningsredigeringar man kan göra. Varför skulle jag ens göra det? Bättre att stå för sin egna kropp, eller hur.
Och nästa gång kan du kommentera med ditt namn. DU värmer.

DÖR AV SKRATT, PGA DIG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du är ju tjock? man har rätt att säga vad man vill.. yttrandefrihet har vi i Sverige, förstår du ;)

2010-11-05 @ 15:25:07
Postat av: Alice

Jovisst har vi yttrandefrihet i kära Svea men det betyder inte att nätmobbning är tillåtet. Tänk lite, skulle du vilja att något sa eller skrev "du är tjock" till dig? Nej precis, det vill ingen!



Ps. Jasse är heeeeeelt fel person att hacka på för hon är så himla fin och en underbar kompis. Dessutom är hon stolt över sig själv med all rätt. Go for it Jasse!

2010-11-05 @ 16:02:29
Postat av: Anonym

Spelar väl roll om hon är en bra vän dock? Det vet väl inte de som kommenterar. Och nej, nätmobbing är inte tillåtet överhuvudtaget. Omoget att nämna något om att folk är tjocka osv, hellre mullig än ett skelett!

2010-11-05 @ 21:59:08
Postat av: Din Linnea

bassebine, du är stark som stor på dig! älskar dig för du är du! <3

2010-11-06 @ 15:25:17
URL: http://septemberliinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0