I - Dagen i ord

Vi började med att åka hem till jasse , hon hade försovit sig . Så när vi stod utanför (med bilen) så väckte vi henne genom att ringa på hennes mobil. Hon var riktigt snabb och gjorde sig klar på 3 minuter typ. Efter det bärde det av till min moster och gav oss iväg till jpkg. Med en tom bil, men det skulle snart bli ändringar på. Vi började med att gå på loppis. Fyndade 2 saker ( berättar allt senare ). Sedan gick vi till torget och handlade lite. Efter ett tag var vi ute ur torget och gick runt i jönköping och kollade lite. Staden väntade på oss. Där fick vi se en stor marknad , där också. Mamma och min moster köpte tusentals blommor. Jag och Jasse gick in på gina , där jag hittade 2 grejer till. Sedan blev mamma om moster också sugna på att gå in , så då fick jag och jasse stå utanför - med alla blommor - och vänta. Vi orkade inte bära på allt så vi gick till bilen och sedan till torget. Efter en liten stund där bar det av till A6(men först rusta , handlade lite grejer där med) , jag och jasse gick in på BIKBOK och Carlings , båda hittade grejer. Mamma och moster var inne på IKEA och köpte en grej till mig . Vi åkte tillbaka till stan och jag var tvungen att köpa nya skor för att jag hade sådan skoskav så vi gick in på stadium och köpte ett par underbara flipp flopp till mig. Vi gick på mat marknaden och jag och jasse köpte alldeles för dyrt godis, engelskt. Denna matmarknad var internationel. Vi åt på Subway och sedan bar det av hem. När vi åkte hem så var bilen proppfull !

En händelse rik dag , och jag måste säga att min mamma och moster är för roliga ! ;)


En gammal bild på mig och jasse, (kolla hennes tänder !)

Kommentarer
Postat av: jasse

blixten träffade tandställningen , hahah ;)

2010-07-10 @ 22:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0