J- Sjuk

Har inte uppdaterat på 2 dagar, känner mig tom utan det. Men har varit sjuk. Det började redan igårkväll hos Josse. Min hals gjorde jätteont. När jag kom hem skakade jag, eftersom att jag frös så mycket. Och när jag vaknade idag kunde jag inte prata. Så jag valde att stanna hemma. Får se hur det blir imorgon, har konfirmationsträff på kvällen, som jag inte kan missa. Så ja, vi får se helt enkelt. 
  Har försökt att plugga ikväll, men jag kommer ingenstans. Orden korsar sig och blablabla. Får se hur de går imorgon på läxförhören.. glosboken.se fungerar inte, någon som vet varför?!

Ha de jättebra allihopa, nu ska jag dra mig till sängen, men först voltaren och strepsils.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0