J- Inget videoklipp..

.. på grund av att Youtube har något problem idag. Har väntat i 3 timmar nu, och det är hur segt som helst. Så jag kommer lägga in videoklippet imorgon istället. Idag har jag vatt på äventyr med familjen. Har handlat lite, men inte så mycket, så det är onödigt att visa, var  bara onödigt typ. Imorgon har jag match, har inte haft någon träning ännu, och vi ska spela match. Aja.. livet är tufft ibland .. haha ! ;)

Men nu vet ni iallafall att inget videoklipp kommer upp idag, utan titta in här imorgon. Vet inte när imorgon, men ja, titta in hela dagen. Antingen blir det på förmiddagen, eller senare på kvällen. Eftersom att jag har match borta så tar det den hela eftermiddaen + en liten del av kvällen. Menmen.. vi hörs imorgon ! :)

bildlöst inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0