I - L'oréal paris Studio Indestructible Volumespray



Detta hårspray har jag använt ett tag nu. Den första flaskan jag köpte gillade jag jätte mycket , den tog slut och då köpte jag en ny. Det är den flaskan jag har nu och av den har jag nog inte ens änvant 1/5 del. Därför att själva grejen man trycker ner är hur seg som helst och jag får skit ont i fingrarna av den . Jag vet att Jasses också var sådan. Detta tycker jag ( rent ut sagt ) är skit dåligt. Man ska ju kunna spruta enkelt och inte behöva ta i allt vad man kan bara för att få ett sprut ? Men annrs är sprayet hållbart och doftar mycket gott !

Alla flaskor är alltså inte svåra att trycka ner men endel är det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0