J- Back

Hej vänner!
Jag är väldigt ledsen angående uppdateringen. I veckan har jag haft 2 stora prov, så jag har inte hunnit förberede tidsinställda inlägg på kvällarna.

Igår var jag i skolan, sedan åkte jag direkt till stallet och precis efter att jag kommit hem och duschat så var jag barnvakt hela kvällen.

Och angående Hm paketet så kommer det flera leveranser, så i första paketet var det inte så mycket som kom. Nästa leverans kommer nästa vecka och då kommer jag såklart uppdatera med det.

Nu är det lugnt i skolan, har som vanligt läxorna kvar. Men det är inte så mycket, så jag hinner få mer tid att sätta mig här. Men som ni kanske förstår så går pluggningen före datan. Jag tänker inte få IG på ett prov bara för att sitta här och uppdatera på bloggen. Jag tror ni förstår?

Hoppas iallafall allt är underbart med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0