J- Sjuk

Först och främst vill jag säga FÖRLÅT för den urusla uppdateringen. Har helt enkelt inte haft tid för datan. Har tre prov denna veckan. Och skolan går definitivt före datan. Så efter den här veckan har jag inget prov inbokat, så då kommer uppdateringen vara igång igen!


Igår på sista lektionen, vilket var idrott mådde jag riktigt dåligt. (Jag var inte med, eftersom att jag fortfarande har gips). Jag satt på bänken och frös. Hade gåshud över hela kroppen, och hade en fruktansvärd huvudvärk.
  När jag kom hem tog jag direkt febern som stod på 38.2. Så gick och lade mig.
Vaknade vid 19 igen, tog febern (39.5)om man räknar ihop det.
  Mådde helt enkelt dåligt igår. Och idag är jag hemma från skolan, men nu 37.3 grader. Troligen blir det hemma från skolan imorgon också. Jag vill inte!


Kommentarer
Postat av: wanwisa

fin blogg & du :)

2010-09-29 @ 17:22:19
URL: http://wanwisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0