I - Träning, en förklaring

Jag har just nu träning , detta är alltså ett tidsinställt inlägg. Jag tänkte göra en förklaring om varför jag ionte bloggat på en vecka typ ?
Jag har inte suttit vid datorn på en vecka typ förutom vid facebook, har darför mycket att ta igen på bloglovin. Jag har varit på handbollsläger hela helgen och underveckan hade jag läxor och helt enkelt inte ork att blogga.

Imon åker jag och Jasse på Konfa-läger ska därför försöka göra ett tidsinställt inlägg så ni har något nytt att läsa. Så idag ska ja även packa. Eftersom vi bara sover en natt så behöver jag inte så mycket med mig , vi ska dygna (Jasse,jag och adina) det betyder massor av bus ! :D


Innan hade jag så här fint och lockigt hår ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0