J- ..

Shit vad dålig jag är på att uppdatera!!
Måste verkligen bli bättre. Nu har jag bara 3 prov kvar som är inplanerade då. Och dom är nästa vecka. Så nu kämpar jag på det sista. Kämpar såklart med betygen, vill få bättre än vad jag fick förra gången! :)

Idag var familjen på shoppingtur. Vi lämnade vårat lilla samhälle vid halv 10 på morgonen och anlände i Jönköping ca kvart över. Och sedan gick vi på stan hela dagen (jag och min syster) de andra var på fotboll.

Har köpt en hel del, men inte så mycket typ kläder och smink och sånt, blev bara 2 tröjor och ett par skor. Det blev mer grejer till rummet och sådant..Ett nytt skrivbord också, för de förra va lite för litet så min syrra fick de istället, så nu har jag detta! :) Hela bilen va helt full när vi åkte hem, och vi hade ändå "bussen". Haha, snacka om att familjen storshoppade, vi fick klämmas där bak..

Jag har ju nytt rum förresten, jag och min bror bytte förra helgen. Ska förmodligen tapetsera nästa helg, och ska även då köpa tapeter. Får se vad det blir för något, älskade mina förra..

Idag köptes även en ny data, som jag förövrigt sitter vid just nu. Det enda negativa (som jag kan se än så länge) är att det inte är någon webbkamera. Jag var själv inte med när dem köpte datan, så jag visste inte att det inte va webb på den. Men det går la köpa till framöver :)

Nu ikväll har familjen ätit god mat, kollat på melodifestivalen såklart och myst. Har även kört lite frågesport, allmänt trevligt! Älskar lördagar.

Imorgon ska jag jobba, och plugga. Jag vet inte om jag har tid till att uppdatera. Det märker vi nog.

Vet att detta blev ett väldigt långt inlägg! Men ja, nu vet ni lite om min dag och morgondag..

Ha de bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0