I- Maybelline PURE.LIQUID mineral foundation




Min första tanken om produkten var att den satt bra och fint men att jag hade tagit en för mörk färg. Men desto mer jag har användit den desto nöjdare har jag blivit. Nu tycker jag att det är exakt min färg och är helt beroende av den. Den täcker bra men det ser ändå väldigt naturligt ut.
Det finns egentligen inget negativt med produkten men kan ändå inte säga att den är bra för alla. Men den är ändå värt ett försök. Om ni inte vill slänga ut så mycket pengar och sen inte gilla den så kanske ni kan låna den av en kompis som har den , egentligen ska man INTE använda samma smink , men ni kan låna den och ha den på en liten del av ansiketet och bara kolla om den funkar.  Jag kommer inte ihåg hur mycket den kostade men den var inte billig direkt. Jag köpte den på Lindex, men den finns lite överallt där dom säljer smink. Och jag har färgen Sand 30.

Det är ganske viktigt med denna foundationen att man lägger ett matt puder över så man inte bli glansig!

Kommentarer
Postat av: m

super söt blogg ,verkligen! :)



allt bra med dig(er)? :D<3

2011-01-22 @ 10:20:25
URL: http://iiloveit.blogg.se/
Postat av: T I L D A C O R N E L I A -

just nu kollar jag på tv, dudå? :)

2011-01-22 @ 10:51:47
URL: http://tildacornelias.blogg.se/
Postat av: T I L D A C O R N E L I A -

sv: Idag ska jag väl hitta på något med min storasyster :) vet inte vad vi ska göra, vi kanske skulle gå hem till hennes pojkvän och spela kinect såå kul! :)

2011-01-22 @ 11:15:55
URL: http://tildacornelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0