I - Lyx eller Budget ?


LYX

köp på : Make up store
Produkt : makke up store trio brow
Kostnad: 185 kr

Jag har inte provat denna produkt men för därför utgå ifrån vad andra tycker och har sagt. Vad jag har hört så är den bra och håller hela dagen . Man kan även ha den om man har ljust hår eller mörkt, det kvittar.


Budget

köp på : Lindex , åhléns m.m
Produkt : Viva la diva mix & match eyebrow colour
Kostnad: 50-65 kr

Denna har jag och jag är hel nöjd med den . Det blir ett naturligt resultat och det håller hela dagen. Måste säga att färgerna på bilden är mycket mörkare än i verkligheten. Du kan använda produkten även om du är ljus som jag eller mörkare.

Så vilken produkt blir vinnaren ? Heltklart viva la divas. Sjukt bra och det är bara onödigt att slänga ut pengar på märket om det finns en produkt som är minst lika bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0