J-

Jag har blivit jättedålig på att blogga!
Det känns verkligen inte bra, jag vill kunna blogga hela tiden. Men har verkligen inte tiden just nu. Alla prov är veckorna framåt nu och jag satsar stenhårt för att få bra resultat. Såklart går skolan före datan, men detta är liksom en del av min "fritid" om man bortser från stallet och fotbollen. Så ja, jag har verkligen saknat att blogga, det ska ni veta. Och jag önskar att jag hade tiden. Men jag antar att den kommer! Och inspirationen kommer väl också! :)

Idag har jag iallafall spelat in en sminkvideo till er! Jag har precis fått upp den på datan (har varit lite problem). Så nu ska jag börja redigera den. Första videon jag redigerar, så kan inte lova att det blir bra.. haha! Men återkommer med den antingen senare idag eller imorgon. Håll utkik! :)

KRAM PÅ ER ! ♥


Snygga smilisar jag målade va? Skitkul att göra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0