J- Trött

Värnamo idag var superkul. Både jag och syster hittade lite grann. Köpte 2 byxor. Men var ju i Värnamo i fredags också, så kände inte att jag var i behov av något. Men byxor går alltid åt. Syster köpte lite mer än mig, hihi.


Syster, gammal bild :p ♥

Just nu känner jag att min hals svullnar upp. Kan knappt svälja nu. Ska be mamma kolla på den. Ska snart sova, är riktigt sliten efter dagen. Imorgon morgon ska jag upp tidigt och springa, känner att jag måste komma igång med träningen nu.. speciellt när jag har slutat med sötsaker.

Ha de jättebra allihopa. Till helgen ska jag försöka få upp haul'videon. Ska försöka få fram allt så de är rent och sånt. Och få se om jag kan prata eller inte.

Godnatt !

Update: Om "du" vem du nu är, tycker att min syster är ful får du väl tycka det. Och förresten, "du" som tycker hon gör en "fin" pose. Detta va meningen som ett skämt mer. Och min syster är en jättefin person. Och hon är bland dom bästa människorna som finns enligt mig. Så döm inte på utsidan, se istället de goda på insidan !


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ful syrra, sorry men det är sant

2010-09-02 @ 22:21:21
Postat av: Anonym

"fin" pose hon gör

2010-09-02 @ 23:05:19
Postat av: Anonym

"fin" pose hon gör

2010-09-02 @ 23:05:41
Postat av: Lice<3 - Foto-Kreativt-Vardagsliv

Du som kommenterat över mig. Patetiskt och onödigt att kommentera något sådant. Förresten är det väldigt fegt att vara anonym!

2010-09-03 @ 19:51:30
URL: http://sprallice.blogg.se/
Postat av: Sofie

okej, bryr mig inte om vad någon kommenterat, men det kanske är lite svårt att se på insidan om de inte känner varandra? sen är det klart att DU tycker att hon är en av de finaste/bästa/underbaraste personerna du känner, hon är din syster för sjutton gubbar. Men som sagt, svårt att se insidan om man inte känner varandra, då går man på utsidan så enkelt är det, det måste du ju bannemej hålla med om? Men håller dock med dig att det är fegt att vara anonym, grymt taskigt!

2010-09-04 @ 09:28:18
Postat av: Jasmine

Jo, de håller jag definitivt med om. Men om dom tycker hon är ful så kan dom istället skita i att skriva. Jag blir så förbannad på anonyma kommentarer. Och istället för att döma utsidan, kan dom ju istället ta reda på vilken underbar person hon är.

Jag får nog på anonyma fula kommentarer.

2010-09-04 @ 10:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0