I - Skoljoggen + Studieresa

Hej ! Idag har vi haft skoljoggen , det gick bra för mig . Kom typ 6 av alla och först av alla tjejer i 8:an. Dock tog jag inte tid så kommer inte med på listorna som senare kommer upp i skolan. Men nästa år ska jag springa på tid. Efter Skoljoggen bar det nästan direkt av till Kyrkan  , Konfa- info. tror vår grupp kommer ha det askul. Jag ska gå på något som heter lägerkonfa, det betyder att man bara läser på lägern. Jag och Jasse ska gå på samma. Imon blir det ingen skola för 8:C och 8:D, vi är på studiebesök i björnhyltan. Därefter blir det träning för min del.

Ha det gött hallonprött ! :)


smile..

Kommentarer
Postat av: FIONA - en ointressant vardag

det är bra här med :D görs?

2010-09-09 @ 13:19:57
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0