J- Stolt

Ikväll har jag städat hela mitt rum. Och då menar jag verkligen allting. Har dammat, rensat garderob osv. Det har blivit riktigt mysigt faktiskt. Har pyntat min hylla med. Innan hade jag mina priser där. Nu har jag istället favoritsminket, lite hårprodukter och sådant. Även det blev mycket bättre. Och det är alltid skönt att "förnya" rummet lite. Känner mig stolt, det var riktigt längesedan nu som jag hade sådan här ork. Ni kanske vill se resultatet? Skriv isåfall :)

Imorgon blir det förhoppningsvis skolan. Visserligen gör det fortfarande jätteont. Men orkar liksom inte vara hemma mer nu.

Går inte lägga upp bild :O har försökt 3 gånger nu. Och det kommer bara upp en tom rad.

Kommentarer
Postat av: Amaanda

jag vill se resultatet (:

2010-10-05 @ 20:39:14
URL: http://amaandaolofsson.blogg.se/
Postat av: Neha

Alltid skönt med lite förnyelse:D kul om du visar resultatet:D

2010-10-05 @ 21:00:31
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0