J- Mitt schampoo


Detta schampoot använder jag just nu. Mamma köpte detta nyligen, så har ännu inte hunnit använda de så mycket. Mina systrar använder detta sedan en lång tid tillbaka. Och nu är det min tur att testa.

Min recension jag kan ge än så länge, är att det är väldigt bra! Håret blir väldigt mjukt, och det är lätt att borsta. Så det är verkligen ett bra tips.

Det som också är bra med detta schampoo är att det inte innehåller så himlans mycket vatten. De schampoon man köper i affären består ju i princip bara av vatten. Så detta är ett bra alternativ.

Schampoot finns att köpa hos frisören, och jag tror även att de finns på exempelvis åhlens. Kan även finnas på mataffärer, men det är inget jag kan garantera.

Priset vet jag inte vad det ligger på exakt, men mellan 60-100 beroende på vart man köper det,och vilka erbjudanden affärerna har. Men med tanke på hur mycket det är i flaskorna, så är det ingenting.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0