I - Min helg..

I fredags åkte som sagt jag och jasse till jönköping och jag shoppade en hel del där faktiskt ! Shoppade för närmare 1000:- , men fick mycket , mycket för pengarna . Det var världens rea på Underkläder i affären Lindex. Såg hade en rolig dag med bästa jasse !

Igår , vad gjorde jag då? jo , jag satt och pluggade hela dagen och var också på kyrkogården (allahelgorna). Jippie, min lördag !

Idag ska jag kolla på damernas match i handboll och sedan spelar vi , YES!

Tråååååk inlägg jag vet!


random

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Ville bara kolla in och säga god natt och hoppas på att du får en good natt sömn :)

kram:)

2010-11-07 @ 23:26:00
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0