J- Söndag 6/6

Dagen började med att jag gick upp halv 11  , vaknade flera gånger på natten.
  Åt frukost , tog på mig och sedan började jag städa. Vid klockan 2 kom gästerna. Det vill säga morfar , Sandra (min moster) , Ulle (min andra moster) , och hennes sambo Tony , och deras barn Emelie ( komiker). Sedan var det ju alla syskonen , förutom Chrille som ligger inne i lumpen över helgen.
  Åt god mat , fikade gott och hade trevligt. Varit ute den mesta av tiden och kickat fotboll. Försöker lära mig att kicka med bara fötterna , men de går inte speciellt bra.
 
Vid halv 9 tiden gick jag och Anki ner och jobbade (städade). Så nu känner jag egentligen för att sova , eftersom jag vatt igång sedan halv 11. Men att sitta här är ju faktiskt väldigt avkopplande.. :)


Jag i vintras ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0