J- Onsdag

Kan väl börja med att säga att det var min födelsedag. Fyllde fjorton år , eller ska man säga fjortis ?
  Blev uppvaktad väldigt mycket. De i skolan sjöng för mig 2 gånger (3 om man räknar med pizzakvällen på tisdagen). Och hemma sjöng både familjen och dagbarnen.

  Har även fått en del. Önskade mig bara pengar , så kan inte begära så mycket heller. Men någonting blir det ju alltid.
  I skolan började vi med vanliga lektioner , sedan städade vi. Och vid klockan halv 1 kollade vi på film , Ice age 3. Men jag sov hela filmen. När filmen var slut fick vi åka hem, skönt!
  När jag kom hem gjorde jag inte så mycket , åt lite fika osv.
  Sedan var det dags för match. Önskade mig att vinna , men ja.. så blev det inte. Snarare förlust med 10-1. Matchen behöver vi inte prata mer om.
 När vi kom hem öppnade jag mina presenter , och sedan gick jag och la mig.

Det var min onsdag. Och jag vill passa på att tacka för alla presenter som jag fick , men framförallt för alla uppvaktningar och kramar. Det betyder! ♥


Nu är jag ingen liten barnrumpa längre.. ^^


Kommentarer
Postat av: A

nope, du är en stor!

2011-06-06 @ 14:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0