J- Ingen jobbning igår

Igår när jag kom hem från Välorna var klockan 8. Och då skulle jag ha jobbat , men min pappa tyckte det var för sent. 

Så istället blir det jobbning idag. Denna gång lite tidigare, går ungefär kvart i 5, eftersom de flesta som jobbar har gått hem då. Städa på toaletterna (6st) , kontoren (7 st) , köket och lite övriga smårum. Detta tar ungefär 2-3 timmar sammanlagt.

Nu ska jag bara spela kort lite snabbt sedan går jag, hejsvejs!


Jag och Nickie, har väldigt mörkt hår på bilden , detta beror på att jag hade brunt hår när bilden var tagen. Alltså ca 2 månader sedan ;)


Kommentarer
Postat av: aww

de va de :D

2010-06-29 @ 16:36:29
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0