J- Frossa

Godmorgon allesammans. Hoppas ni haft en bra sömn, till skillnad från mig. Har kanske sovit 2 timmar inatt. Varenda gång jag vred mig brände det som tusan på brännan. Och i vissa lägen kunde jag inte andas, eftersom att näsan tar emot. Kan inte andas med munnen heller, bara med näsan. Vilka problem jag har.. Hahah!
  Nu sitter jag här med ett täcke runt mig , fryser som bara den, och har antagligen fått någon slags frossa.
Ska vara med Isagel idag, alltså blir det en Nilcair dag. Senare ikväll måste jag jobba, eftersom jag har vatt borta nu och inte hunnit med..

Nu fungerar även det bärbara datan.. va ett bra tag sedan man satt här.. ;)


Gammal bild på mig, tagen i Mars.. då hade jag mitt bruna hår. Ingen saknad alls faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0