J- Vad är skillnaden ?

Och tillbaka till de förra inlägget angående plopp. Vad är skillnaden mellan plopp och center ?


Detta är något jag grubblat över länge , och nu när jag sökte upp det och funderar , kommer jag på att resultatet faktiskt stämmer.

Det löd såhär:

Många ställer sig frågan om det är någon skillnad. Stycksakerna ser likadana ut så när som på förpackningen. Innehållsförteckningen är identisk. Den enes slogan är Toffefylld choklad och den andre Choklad med toffefyllning. Enligt tillverkaren är Plopp mer lättflytande på grund av koktiden. Plopps fyllning innehåller även mer socker och har en mer knäckartad karaktär. Plopps smak är också något sötare än Center.

Vad tycker ni om plopp / center ?

Själv är jag ett 'fan' av dessa underbara choklader. Mums ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0