J- Till jobbet

Nu traskar jag ner till jobbet. Orkar egentligen inte , men jag har inget val. Funderar på att ta en snabbdusch innan jag går ner. Och då med kallt vatten. Men duschar med schampoo och sånt när jag kommer hem. Får se hur de blir. Men jag går i vilket fall som helst ner strax. Idag har vi ätit varma mackor. Vilket jag tycker är supergott. Smidigt och smaskigt ! :)


Såg ut ungefär såhär , bildkälla

Ha en bra kväll , är inte säker på att jag hinner blogga mer idag. Eftersom jag jobbar hela kvällen lång , och kanske en bit på natten. Men vi hörs imorgon annars !

Kommentarer
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

Förlåt om jag stör en sådan dag men skulle vilja be dig om en lite tjänst.

Undrar om du skulle kunna hjälpa mig att vinna en systemkamera på en hemsida.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5866



Där är länken till hemsidan och min bild kommer upp om du trycker där.

Du är verkligen guldvärd om du gör det för mig.

Massor av underbara kramar till dig

2010-07-11 @ 19:15:42
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0