J- Städning

Blir en hel del städning här hemma och på jobbet. Väldigt tråkigt när solen skiner , men sånt är livet. Och jag får ta vara på solen en annan gång.. de blir förmodligen mer tillfällen. Men har köket , ena toaletten , lekrummet och tv-rummet kvar här hemma. Sedan på jobbet har jag kontoren. Så nu får jag öka takten lite..
  Snart måste jag börja packa inför Stockoholm också , men ska köpa en del där också så behöver inte så mycket.. HAHA (SKÄMT). Eller jo jag ska köpa mycket , men man behöver ju ändå kläder och sånt.
  Hörs senare .. ;)


Min grabb förra året ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: allt är fint med mej :) hittar du på idag?



kram

2010-07-14 @ 14:54:51
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0