J- Shopping imorgon

Imorgon blir det att åka till Jönköping på shoppingtur.
Har en massa att köpa , men jag sparar mig till Stockholm. Blir säkert att köpa något , det blir det nästintill alltid. 
Jag åker dit med Isagel , hennes mamma och hennes moster. Vi åker vid ca 8 på morgonen. Hur jag ska orka att gå upp då vet jag inte. Men det får nog gå ändå. Ska i vilket fall som helst bli kul , trevligt , och mysigt. Kan tänka mig att det är mycket sommarrea nu också. Då kan man ju passa på också ;)


Kan även passa på att bjuda på en sommarbild, tagen med mobilkamera. Förra året på Öland..

Nu ropar maten på mig , bloggar mer senare. :)

Kommentarer
Postat av: PARRE - THA BEST :D

älskar naglarna ;o

2010-07-10 @ 03:49:08
URL: http://bbaraparreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0