J- Hos morfar

Sitter hos morfar. Har fikat lite och nu sitter jag här.
Dom fick kattungar i lördags , urgulliga. Kan dock inte få några bra bilder på dem. Eftersom att blixten inte används idag..
  Kommer hem senare och då ska jag städa , eftersom jag fortfarande har en del kvar på jobbet. Har även en del hemma att göra. Men nu ska jag inte sitta här , utan umgås med de nära och kära som är här. Även kattungarna som är så galet söta. Ni skulle bara vatt här ! :)

Har inga bilder här , så ni får klara er på ett bildlöst inlägg. Och förresten , fråga mig inte om vad som hände i mitt förra inlägg .. för jag vet faktiskt inte.

Hörs senare !

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!

hur är allt med dej?

kram

2010-07-13 @ 19:10:29
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0