J- Datan segar

Vet inte vad de är med datan just nu .. men seg är den iallafall. Så får väl gå och lägga mig.
Dammsugarpåsen blev full idag , så får gå ner och dammsuga och svabba de sista imorgon. Vílle gärna haft klart de nu. Men jaja. Har en del kvar här hemma också.. så jag går nog upp tidigt imorgon. Vill hinna vara med Issa lite iallafall. Men städar på kvällen då de är som svalast. När jag är klar imorgon smsar jag till dig Issa..

Ska gå och sova nu , i min sköna säng. Kanske ska läsa lite på min bok också. Vill läsa ut den snart eftersom jag har 2 böcker till att läsa. Men det är ju trots allt sommarlov.

Godnatt ! ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: inte kul, men sådant måste ju med göras ;)

jag ska nog städa idag. och sen bara ta de lugnt. får se om de går att bada idag med.

händer till helgen?

rkam

2010-07-15 @ 08:39:16
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: inte kul, men sådant måste ju med göras ;)

jag ska nog städa idag. och sen bara ta de lugnt. får se om de går att bada idag med.

händer till helgen?

rkam

2010-07-15 @ 08:39:33
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0