I - Jag är SÅ förbannad !

Varför ska alltid något gå fel när man planera något ? Jag och Felicia har ordnat en överrasknings fest (Alice och Jasse kommer) , vi har planertat att vara ute och ha det mysigt. Och hitta på massa skoj. Det har ju varit fint väder alla dagar i helgerna . Men imon ska det åska och blixtra hela dagen , tror ni jag är förbanad eller vad ?! Det blir alltid såhär känns det som.. Men hoppas väderhyppnosen har ett STORT fel. hoppas,hoppas,hoppas,hoppas..

Jag läste ett horroskåp för någon dag sedan där det stod följande om Stenbocken: "Något du planerat länge blir ändrat. Du känner dig lite smått förbannad över detta. Men det blir väldigt lyckat ändå"
Tror inte på horroskåp , men man kan ju börja undra.


Jag just nu !

Kommentarer
Postat av: Nina♥

Nej va synn :( Hoppas det blir lyckat iallafall!!

2010-07-17 @ 09:12:32
URL: http://photobyninaa.blogg.se/
Postat av: Lice<3

Det kommer nog bli jättekul ändå<3

2010-07-17 @ 11:17:06
URL: http://sprallice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0