J- Kycklingsallad

Ikväll har det ätits kycklingsallad. Det var riktigt gott , men blev alldeles för mätt.
Var även hos morfar innan och firade min moster Sandra som fyller 19 år idag. Hälsade även på katterna , kattungarna har blivit jättestora och är fortfarande supergulliga. Nu var morfar även kattvakt till min andra mosters katt , Tarzan. Den kissen är också grymt söt. Tog lite bilder , men kan tyvärr inte visa dem eftersom att jag sitter vid min systers data.

Idag har jag städat igenom hela rummet. Det var vad jag fick göra för att inte dö ut. Nu är rummet iallafall snyggt och rent. Men i veckan blir det nog att möblera om också. Flytta garderoben har jag i tankarna. Och därför måste de andra möblerna också flyttas.. Men det blir nog bra.

Har inga bilder på denna datan , så det kommer senare när jag sitter vid någon av de andra.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0