I - Viva La Diva Concealer 3 in 1


Lite dålig bild ,jag vet..

Jasse har tidigare lagt upp en video på när vi gör en reklam film om denna produkt. Men jag ville bara tala om lite mer om den och så.

Denna Concealern har både jag och Jasse. Båda tycker den är kanon. Den funkar som Make Up Stores Cover All Mix . Jag har tidigare en gång testat Cover All Mix men tycker inte den funkar lika bra som Viva la divas. Viva La divas är också några hundra billigare . Detta är vad som gäller på min hud och då funkar Viva La divas bättre, kanske för att jag bara användit Cover All Mix 1 gång ,jag vet inte.. Men tycker absolut du kan köpa Cover All Mix den funkar kanon på andra hudtyper än min , jag lovar !

Budget: Viva La Divas 3 in 1 vs Lyx: Make up Stores Cover All Mix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara vi som ser)

Blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0